ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ




Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

ΕΚΠΤΩΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ;


ΕΚΠΤΩΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ;

15 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013

Τν τελευταον καιρν προβληματίζεται ντόνως  πιστς λαός, π θέσεις, πόψεις λλ κα τν στάσιν εραρχν λλ κα το δίου το Οκουμενικο Πατριάρχου. Πλέον συγκεκριμένως:
1ον)  Οκουμενικς Πατριάρχης δν ναγνωρίζει τ σχίσμα κα τν αρεσιν τν Παπικν, λλ μιλε δι κανονικν «κκλησίαν»,  ποία εναι πλς διηρημένη μ τν κκλησίαν τν ρθοδόξων. ταν  Πατριάρχης διδάσκη τοιατα πράγματα πς ν τν μπιστευθ  πιστς λας ς ρθόδοξον κεφαλν κα ν πιστεύση τς διαβεβαιώσεις του τι δν προδίδει τν ρθοδοξίαν ες τος θεολογικος διαλόγους;

2ον) Ες τ Πουσν τς Νοτίου Κορέας, ες τ ποον συνλθε τ Παγκόσμιον Συμβούλιον κκλησιν  Αρέσεων ο ρθόδοξοι νεγνώρισαν λας τς αρετικς χριστιανικς «κκλησίας» ς κανονικς κα σοκύρουςμ τν ρθόδοξον κκλησίαν. Τι θ συμβ ραγε, ἐὰν να τμμα το ρθοδόξου ποιμνίου ερη καταφύγιον ες τς «κκλησίας» κα ες τ «μυστήρια» τν αρετικν χριστιανικν «κκλησιν»; Πς θ παναφέρουν τν κόσμον ες τν ρθόδοξον κκλησίαν λοι κενοι ο ρθόδοξοι Πατριάρχαι, ρχιεπίσκοποι, Σεβ. Μητροπολται κα Θεολόγοι, ο ποοι τν παρέσυραν ες τν πλάνην;
3ον)  Πατριάρχης λεξανδρείας κ. Θεόδωρος τν 30ν Σεπτεμβρίου, μετ τν συνάντησίν του μ τν Πάπαν κ. Φραγκίσκον δήλωσε: «Ο δύο κκλησίες,  λεξανδριν κα Ρωμαϊκή, νήκουμε στορικς κα παραδοσιακς στς ρχαες κκλησίες. νήκουμε στς κκλησίες, πο μέσως μετ τν Πεντηκοστή, συνέστησαν τν φετηρία τς Μίας, γίας, Καθολικς κα ποστολικς κκλησίας». Οδες μπορε ν γνωρίζη, ἐὰν μ τν δήλωσιν ατν ζητ συγγνώμην π τος παπικος δι τος ντιπαπικος γνας τν γίων τς κκλησίας μας.
4ον)  Πατριάρχης ντιοχείας κ. ωάννηςπισκεπτόμενος τν Πάπαν (28ην Σεπτεμβρίου) ζήτησεν π τν Πάπαν: «Ν μς χετε στς προσευχές σας». ζήτησε τν προσευχν το Πάπα, ταν  γιος Γρηγόριος  Παλαμς κήρυττεν τι ο Παπικο εναι πειθήνια ργανα το διαβόλου.
5ον)  Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. γνάτιος ες μιλίαν του διά τν Β´ Βατικανν Σύνοδον διεκήρυξεν τι ο Παπικο δν περιλαμβάνονται ες τς αρέσεις κα τι εναι κανονικ κκλησία. Βεβαίως ες τος κόλπους τς κκλησίας πάρχουν κα λλοι Μητροπολται μ τς πόψεις το Δημητριάδος. λλ φροντίζουν ν λίσσωνται  κα ν κρύβωνται.
6ον) Μητροπολίτης τς Βορείου λλάδος ες διωτικς συζητήσεις μ πιστος κα κληρικος ποστηρίζει τι α συμπροσευχα μεττν Παπικν εναι «κανονικαί», διότι κα ο Παπικο εναι… ρθόδοξοι. πογραμμίζεται τι ο ναρχικο τν ξαρχείων κα ο λληνες διανοούμενοι τν Παρισίων περασπίζονται τν ρθοδοξίαν, γνωρίζουν τι  Παπισμς εναι αρεσις, γνωρίζουν τος ντιπαπικος γίους τς κκλησίας μας, γνωρίζουν τ γκλήματα το παπισμο διεθνς. Κάποιοι δ ξ ατν εχον συγκρουσθ μετ το Κορνηλίου Καστοριάδη δι θέματα ρθοδοξίας.
7ον) ρχιμανδρίτης, ποψήφιος Μητροπολίτης,  ποος κατέχει νευραλγικν θέσιν ες ερν Μητρόπολιν, εναι πέρμαχος το Οκουμενισμο κα το Παπισμο, καθς πίσης πιστεύει τι ο Παπικο εναι ρθόδοξοι. Οτος εελπισθ ν γίνη Μητροπολίτης κα ν ποιμάνη ρθόδοξον λαόν. λλοίμονον ες τν ντιμον κλρον κα τος Καθηγουμένους τν ερν Μονν, ο ποοι θ ποχρεώνων- ται ν τν ποδέχωνται ς ρθόδοξον Ποιμενάρχην.
8ον) Καθημερινς στοιχεα προερχόμενα π κκλησιαστικος κύκλους λλ κα π χθρος τς κκλησίας ποκαλύπτουν τι  κκλησία χει διαβρωθ π τν Μασονίαν. Τ περίεργον εναι τι κόμη κα πλο κληρικο δραστηριοποιονται ες τος κόλπους της.  Διοικοσα κκλησία ρνεται ν παναβεβαιώση παλαιοτέρας ποφάσεις τς εραρχίας, συμφώνως πρς τς ποίας  διότης το ρθοδόξου εναι συμβίβαστος μ ατν το μέλους τς Μασονίας. ταν πρ πολλν πεκαλύψαμεν τν παραχώρησιν στορικο ερο Ναο τς Κερκύρας, π το πουργείου πολιτισμο ες τν Μασωνίαν, δι ν πραγματοποιηθ μου σικ κδήλωσις (π τν Μασώνων),  Σεβ. Κερκύρας μς πέστειλεν πιστολν ες τν ποίαν, φο τόνιζεν τι δν εναι Μασόνος πέσχετον φέρη τ θέμα τς Μασονίας ες τν ΔΙΣ. ως σήμερον πόφασις δν χει κδοθκτς κι ν πάρχη κα δν τν γνωρίζομεν. Ἐὰν πάρχη, μως, ς ποσταλ ες τν «Ο.Τ.». 
9ον) Πολς θόρυβος γινε δι τν δυναμικν στάσιν το Σεβ. Μητροπολίτου Πειραις κ. Σεραφεμ ναντι τν κυβερνητικν σχεδίων δι νομιμοποίησιν τς μοφυλοφιλίας. χλευάσθη, προπηλακίσθη λεκτικς, λλ πέτυχε πρς τ παρν τν ματαίωσιν τν Κυβερνητικν σχεδίων. Οσιαστικς  δυναμικ στάσις νς Μητροπολίτου τάραξε τ πολιτικν κα δημοσιογραφικν κατεστημένον κα τ πανικόβαλε. Ἐὰν τν δίαν στάσιν τήρουν δημοσίως (διότι παρασκηνιακς τν τηρον) πολλο Μητροπολται,  κατάστασις τς Χώρας θ το λλη. Τ ζήτημα, μως εναι τ θέμα τς μοφυλοφιλίας.  Πειραις κα δύο τρες λλοι Μητροπολται ντέδρασαν δυναμικς.
 διοικοσα κκλησία δν χει ποχρέωσιν ες τν κδοσιν μίας ποφάσεως,  ποία ν διακηρύσση τι  κκλησία εναι ντίθετος πρς τν νομιμοποίησιν τς μοφυλοφιλίας, διότι  Χριστς κήρυξε μεταξύ λλων, τι ο ρσενοκοται δν χουν θέσιν ες τν βασιλείαν τν Ορανν;  δν θ πρεπε ν πενθυμίση τος λόγους το ποστόλου Παύλου δι τος κατεχομένους π τ πάθος τς τιμίας; Διατ φοβεται ν παναλάβη δημοσίως τς θέσεις το Κυρίου μας, το ποστόλου Παύλου λλ κα τν Πατέρων τς κκλησίας, ο ποοι θεωρον τν μοφυλοφιλίαν θανάσιμον μάρτημα.

πηγή:Γ. ΖΕΡΒΟΣΟρθόδοξος Τύπος, 13/12/2013

 

WebCounter.com
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes