Ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ 1
 Σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν κόψη 
τοῦ σπαθιοῦ τὴν τρομερή,
 σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψη,
 ποῦ μὲ βία μετράει τὴ γῆ.
 2
 Ἀπ᾿ τὰ κόκαλα βγαλμένη
 τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
 καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
 χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά!
 3
 Ἐκεῖ μέσα ἐκατοικοῦσες
 πικραμένη, ἐντροπαλή,
 κι ἕνα στόμα ἀκαρτεροῦσες,
 «ἔλα πάλι», νὰ σοῦ πῇ.
 4
 Ἄργειε νά ῾λθη ἐκείνη ἡ μέρα
 κι ἦταν ὅλα σιωπηλά, 
γιατὶ τά ῾σκιαζε ἡ φοβέρα
 καὶ τὰ πλάκωνε ἡ σκλαβιά.
 5
 Δυστυχής! Παρηγορία
 μόνη σου ἔμεινε νὰ λὲς
 περασμένα μεγαλεῖα
 καὶ διηγώντας τα νὰ κλαῖς.
 6
 Καὶ ἀκαρτέρει, καὶ ἀκαρτέρει
 φιλελεύθερη λαλιά,
 ἕνα ἐκτύπαε τ᾿ ἄλλο χέρι 
ἀπὸ τὴν ἀπελπισιά,
 7
 κι ἔλεες «πότε, ἅ! πότε βγάνω 
τὸ κεφάλι ἀπὸ τς ἐρμιές;» 
Καὶ ἀποκρίνοντο ἀπὸ πάνω
 κλάψες, ἅλυσες, φωνές.
 8
 Τότε ἐσήκωνες τὸ βλέμμα
 μὲς στὰ κλάιματα θολό,
 καὶ εἰς τὸ ροῦχο σου ἔσταζ᾿ αἷμα
 πλῆθος αἷμα ἑλληνικό.




ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΣΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ: «Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να σβήσουν την Αγία Πίστη, την ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον. Και σκουπίζοντας τα δάκρυα μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ότι πολύτιμον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοι μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερο κακό από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».





Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Τά ξύλα τοῦ παπᾶ


Τά ξύλα το παπ

(Μία συγκλονιστική πραγματική διήγηση με κρυπτοχριστιανούς)


Πέμπτη τοῦ Πάσχα κι ὁ πάπα – Λευτέρης πρωΐ-πρωΐ φόρτωνε τό ζῷο του κι ἑτοιμαζόταν νά κατεβεῖ στήν Τραπεζούντα. Τήν ἴδια ὥρα ἀκούστηκαν οἱ πρῶτοι χτύποι τῆς καμπάνας. Ὁ συνεφημέριός του ὁ πάπα – Γαβριήλ φαίνεται πῶς εἶχε ἀϋπνίες. Χθές ἦταν ἡ σειρά του νά λειτουργήσει. Μετά πῆρε τά βουνά καί τά λαγκάδια νά μαζέψει ξύλα. Καί σήμερα νάτον ξημερώματα, ἕτοιμος νά κάνει τόν πραματευτή. Κανονικά ὄφειλε νά πάει στήν ἐκκλησιά. Τέτοια μέρα, ἀκόμη Πασχαλιά, ποῦ ξανακούστηκε νά λείπει ἀπ’ τή Λειτουργία! Ἄς ὄψονται, ὅμως, τά τόσα στόματα ποῦ περιμένουν στό σπίτι. Κάποιος ἔπρεπε νά νοιαστεῖ γιά τό καθημερινό τους…Ὀκτώ του ἔδωσε ὁ Θεός κι ἄλλα τρία ὁ Ἀνάστασης ὁ κουμπάρος του: Τή γυναῖκα του, τήν πεθερά του, τήν «κυρά – ντουλάπα», καί τόν κουνιάδο του, ποῦ δέν φτουρᾶ σέ δουλειά…

Τα νέα παγκόσμια πρότυπα για τη μη ασφάλεια των καταθέσεων



6 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2013

από το bail-out στο bail-in

Είναι οι καταθέσεις πράγματι σε κίνδυνο στην Ελλάδα;
Ούτε συζήτηση!
Αν τις μεταφέρω σε άλλες τράπεζες στην Ευρωζώνη κινδυνεύουν κι εκεί;
Ούτε συζήτηση!
Εκτός Ευρωζώνης, στη Μ. Βρετανία, στον Καναδά, στις ΗΠΑ, στη Ν. Ζηλανδία; Κι εκεί;
Ούτε συζήτηση!
Δεν ήταν λοιπόν η Κύπρος μια μοναδική περίπτωση, μια ανωμαλία, μια γκάφα, μια παρέκκλιση, ή έστω μια εξαίρεση στα μέχρι τώρα σχέδια διάσωσης κρατών και τραπεζών;
Ούτε συζήτηση!

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ - ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ: TO ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (1833 - 2004) - ΤΟ ΒΗΜΑ


ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΤΟ ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ 1833 - 2004

ΠΡΟΣΩΠΑ - ΓΕΓΟΝΟΤΑ - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ - ΧΑΡΤΕΣ - ΣΥΝΘΗΚΕΣ


[ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ] [ΒΥΖΑΝΤΙΟ] [Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 - ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ ΕΩΣ ΤΟ 1832] [ΤΟ ΝΕΟΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ]

Έκδοση: ΤΟ ΒΗΜΑ, 2004
Επιμέλεια: Βαγγέλης Δρακόπουλος - Γεωργία Ευθυμίου

http://users.uoa.gr/~nektar/history/historia_abstract.htm


1833 25 Ιανουαρίου: Ο Όθων φτάνει στο Ναύπλιο. Μέχρι την ενηλικίωσή του την εξουσία ασκεί ένα τριμελές συμβούλιο αντιβασιλείας (ο κόμης Ιωσήφ Λουδοβίκος Άρμανσμπεργκ, ο καθηγητής Γκεόργκ Μάουρερ και ο υποστράτηγος Καρλ Βίλεμ Χέιντεκ). Ο Σπυρίδων Τρικούπης διορίζεται πρόεδρος του Υπουργικού Συμβουλίου (πρωθυπουργός) και γραμματέας της Επικράτειας επί των Εξωτερικών.
8 Φεβρουαρίου: Καθιερώνεται ως νομισματική μονάδα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους η δραχμή. Κόβονται χρυσά και αργυρά νομίσματα σε σχέδιο του Conrad Voigt και χάλκινα σε σχέδιο του Karl Lange. Η αργυρή δραχμή, βάρους 4,477 γραμμαρίων (4,029 γραμμάρια ασήμι), φέρει στη μια της όψη την κεφαλή του Όθωνα και στην άλλη το εθνόσημο. Στο νομισματοκοπείο του Μονάχου κόβονται ανάμεσα στο 1832 και το 1834 351.000 χρυσά εικοσάδραχμα, 3.660.000 αργυρά πεντάδραχμα, μονόδραχμα και νομίσματα των 50 και 25 λεπτών και 248.000 χάλκινα νομίσματα των πέντε, των δύο και του ενός λεπτού. Ανάλογος αριθμός νομισμάτων κόβεται στο Παρίσι τη διετία 1834-1835.
16 Φεβρουαρίου: Κυκλοφορεί στο Ναύπλιο το πρώτο φύλλο της «Εφημερίδος της Κυβερνήσεως». Η εφημερίδα συντάσσεται στην ελληνική και τη γερμανική γλώσσα. Μετά την ενηλικίωση του Όθωνα θα σταματήσει να συντάσσεται στη γερμανική.
25 Φεβρουαρίου: Με βασιλικό διάταγμα συγκροτείται τακτικός ελληνικός στρατός.
1 Μαρτίου: Η Αθήνα παραδίδεται από την τουρκική φρουρά στις ελληνικές αρχές.
25 Μαρτίου: Πεθαίνει στο Παρίσι ο Αδαμάντιος Κοραής.
1 Απριλίου: Ο Τούρκος φρούραρχος των Αθηνών Οσμάν Εφέντης παραδίδει την Ακρόπολη στο Βαυαρό ταγματάρχη Πάλιγκαν και στον υπολοχαγό Χριστόφορο Νέζερ.
3 Απριλίου: Ο Σπυρίδων Τρικούπης σχηματίζει τη δεύτερη κυβέρνησή του μέσα στην ίδια χρονιά, η οποία θα είναι και αυτή ιδιαίτερα βραχύβια.
Η χώρα διαιρείται σε δέκα νομούς και σαράντα δύο επαρχίες. Οι νομοί είναι οι ακόλουθοι:
Αργολίδας και Κορινθίας, Αχαΐας και Ήλιδας, Μεσσηνίας, Αρκαδίας, Λακωνίας, Ακαρνανίας και Αιτωλίας, Φωκίδας και Λοκρίδας, Αττικής και Βοιωτίας, Ευβοίας και Κυκλάδων.
6 Απριλίου: Πεθαίνει στο Παρίσι ο διδάσκαλος του Γένους Αδαμάντιος Κοραής (γεννήθηκε στη Σμύρνη το 1748).
4 Μαΐου: Υπογράφεται ανάμεσα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία και την Αίγυπτο η Συνθήκη της Κιουτάχειας, σύμφωνα με την οποία η Κρήτη παραμένει υπό αιγυπτιακή διοίκηση.
23 Ιουλίου: Με βασιλικό διάταγμα η Ελληνική Εκκλησία ανακηρύσσεται αυτοκέφαλη. Η μονομερής αυτή ενέργεια δεν αναγνωρίζεται από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.
17 Αυγούστου: Με βασιλικό διάταγμα απαγορεύεται η κυκλοφορία τουρκικών νομισμάτων.
7 Σεπτεμβρίου: Συλλαμβάνεται ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και φυλακίζεται στο Παλαμήδι - κατηγορείται για συνωμοσία εναντίον της Αντιβασιλείας. Συλλαμβάνονται επίσης ο γιος του Γενναίος, ο Δημήτριος Πλαπούτας, ο Κίτσος Τζαβέλλας και άλλοι οπαδοί του Ρωσικού Κόμματος με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας.
12 Οκτωβρίου: Ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος σχηματίζει την πρώτη του κυβέρνηση, η οποία θα παραμείνει στην εξουσία μέχρι τις 31 Μαΐου του 1834.

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΓΡΑΙΚΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΙ - ΑΠΟΨΕΙΣ



ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΓΡΑΙΚΟΙ, ΡΩΜΑΙΟΙ

Από το βιβλίο του Π. Χρήστου: Περιπέτειες Εθνικών Ονομάτων των Ελλήνων.


Κατά τους χρόνους  της τουρκοκρατίας διεξάγεται αγών επικρατήσεως μεταξύ των τριών ονομάτων: Ρωμηός, Γραικός, Έλλην. Τα ευρίσκομε και τα τρία καμμιά φορά αδελφωμένα σ’ ένα και το ίδιο κείμενο, όπως είναι του Ματθαίου Μυρέων, ποίημα που ακολουθεί μια γραμμή μεταξύ της λογίας και της δημώδους παραδόσεως.

Αλλοίμονον, αλλοίμονον ‘ς το γένος των Ρωμαίων.
Ώ, πως εκαταστάθηκε το γένος των Ελλήνων.
Σ’ εμάς, εις όλους τους Γραικούς να έλθη τούτ’ την ώρα.

Άλλοτε όμως ο αγών, είτε φανερός είτε υπόκωφος, είναι ανάμεσα τους σκληρός.
 Το όνομα Ρωμηός λαμβάνει περισσότερο εθνικό χρώμα κατά τρόπο πολύ φυσικό, αφού δεν υπήρχε ελεύθερο κράτος ρωμαϊκό, για να ονομάζωνται με αυτό οι πολίτες του. Η εντύπωσίς μου είναι ότι οι αστοί έλεγαν πάλι ευχερέστερα Ρωμαίοι, χωρίς αυτή η παρατήρησις να σημαίνη ότι και λόγιοι και χωρικοί απέφευγαν τελείως αυτή την προσηγορία. Δεν την επεριφρόνησε ούτε ο Ρήγας Φεραίος.

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ;

ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ;
(βιβλιοθήκη Estense, Modena)



Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΚΑΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ, γεννήθηκε το 1193 στο ιστορικό Κάστρο της Θράκης, στο Διδυμότειχο. Καταγόταν από οικογένεια η οποία βρισκόταν κοντά στη βασιλική σύγκλητο, αφού ο παππούς του Κωνσταντίνος, ο Βατάτζης λεγόμενος, ήταν Στρατοπεδάρχης του βασιλέως Μανουήλ του Κομνηνού.
Όταν πέθαναν οι γονείς του Ιωάννη, του άφησαν πολύ μεγάλη περιουσία, την οποία όμως ως σώφρων εκείνος, μοίρασε στους φτωχούς, καθώς και σε αφιερώματα σε Εκκλησίες. Στη συνέχεια ο Ιωάννης, μια που η Κωνσταντινούπολη ήταν στα χέρια των Φράγκων, κατευθύνθηκε στο Νυμφαίο της Βιθυνίας, όπου τότε ήταν η έδρα της βυζαντινής αυτοκρατορίας μας, αφού από το 1204 ο Πόλη είχε αλωθεί και κατακυριευθεί με δόλο από τους “Σταυροφόρους” και νέος αυτοκράτωρ είχε ανακηρυχθεί στη Νίκαια της Βιθυνίας ο ευσεβέστατος Θεόδωρος Λάσκαρης, ο ποιητής της Μεγάλης Παράκλησης στην Παναγιά, την οποία και ψάλλουμε εναλλάξ με την Μικρή, κάθε ημέρα, από την 1η έως τις 15 Αυγούστου!
Εκεί κατέφυγε λοιπόν ο Ιωάννης, για να βρει ένα θείο από τον πατέρα του, ο οποίος ήταν Ιερεύς στα ανάκτορα του Θεοδώρου Λάσκαρη. Έτσι, γνωρίστηκε με τον καλό βασιλέα, αλλά ούτε στιγμή δεν υπερηφανεύτηκε για εκείνη τη συναναστροφή του, αλλά εξακολούθησε να είναι φιλικός και ταπεινός με όλους, ευπρόσιτος, πράος, άκακος, γαλήνιος, σεμνός και πάντα ήρεμος στο διάλογο. Έτσι, με όλα αυτά τα χαρίσματα, ήταν αξιαγάπητος τόσο, που η αρετή του έλαμψε μπροστά στα μάτια του Αυτοκράτορα Θεοδώρου, ο οποίος και του έδωσε ως σύζυγο τη θυγατέρα του Ειρήνη.

Ἰωάννης Καποδίστριας καὶ Ῥωμηοσύνη


Ἰωάννης Καποδίστριας καὶ Ῥωμηοσύνη

π. Γεώργιος Μεταλληνός  

Το παρακάτω κείμενο είναι, ουσιαστικά, μία περίληψη της μελέτης για τον Ι. Καποδίστρια του π. Γ. Δ. Μεταλληνού, όπως αναφέρεται στο βιβλίο του «Ελληνισμός Μαχόμενος». Ελληνισμός Μαχόμενος, Eκδόσεις Τήνος, Αθήνα 1995

Επιμέλεια - προσαρμογή - προσθήκες: Θωμάς Δρίτσας


Πολλοί έχουν πει πως ο Καποδίστριας ήταν ένας Ευρωπαϊστής, ένας άνθρωπος που «ήθελε να μετατρέψει τους Ρωμηούς σε Έλληνες», ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Το 1819 γράφει στον Πατέρα του: «Είναι έργον μοναδικόν της προστασίας του Θεού και των θαυματουργών Αγίων που αναξίως επεκαλέσθην με δάκρυα ειλικρινούς καρδίας και αφοσιωμένης» προσθέτοντας την φράση: «Πίπτων εις τους πόδας του Θαυματουργού Αγίου μας και της Αειπαρθένου Πλατυτέρας (=Θεοτόκου)»[1] Είναι έκδηλη η ησυχαστική του συνείδηση (βλ. τις σημειωμένες φράσεις) σε ένα ιδιωτικό γράμμα που του επιτρέπει να αποκαλύψει τα μύχια της καρδιάς του. Είναι δε γεγονός ότι έβλεπε την ιστορική ύπαρξη του Γένους ζυμωμένη με την πίστη.

Το Διάγγελμα του Τάσου Παπαδόπουλου


Διάγγελμα Τάσου Παπαδόπουλου

Μεγάλη Τετάρτη 7 Ἀπριλίου 2004

Τὴν Μεγάλη Τετάρτη 7 Ἀπριλίου 2004, ὁ τότε Πρόεδρος τῆς Κυπριακῆς Δημοκρατίας Τάσσος (Εὐστάθιος) Παπαδόπουλος (+12-12-2008) κάλεσε τὸν ἑλληνικὸ κυπριακὸ λαὸ νὰ ἀπορρίψει τὸ Σχέδιο Ἀνᾶν στὸ δημοψήφισμα στὶς 24 Ἀπριλίου μὲ ἕνα δυνατὸ ΟΧΙ καὶ νὰ ὑπερασπιστεῖ τὸ δίκαιο, τὴν ἀξιοπρέπεια καὶ τὴν ἱστορία του.

Συμπατριώτισσες, Συμπατριῶτες,

Αὐτὲς τῆς ἐξαιρετικῆς ἱστορικῆς σημασίας συνθῆκες, νιώθω ὑποχρέωσή μου νὰ ἀπευθυνθῶ σ᾿ ἐσᾶς: στὸν Κυρίαρχο Κυπριακὸ Λαό. Κάθε λαὸς διαμορφώνει καὶ γράφει τὴ δική του ἱστορία. Ἄλλοτε μὲ ἀπελευθερωτικοὺς καὶ κοινωνικοὺς ἀγῶνες, ἄλλοτε μὲ δημοκρατικὲς διαδικασίες διὰ τῆς ψήφου του. Τώρα καλεῖται ὁ Κυπριακὸς Λαός, καλούμαστε ὁ καθένας χωριστὰ καὶ συλλογικά, νὰ γράψουμε τὴν ἱστορία τοῦ μέλλοντος τῆς Κύπρου.
Ἡ πατρίδα μας, διέρχεται τὶς πιὸ δραματικὲς ὧρες τῆς μακραίωνης ἱστορίας της. Ὧρες καθοριστικὲς ὄχι μόνο γιὰ τὸ παρὸν καὶ τὴ δική μας γενεά, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ μέλλον καὶ τὶς γενεὲς ποὺ θὰ ἔρθουν. Οἱ ἀποφάσεις ποὺ θὰ πάρουμε ἐμεῖς σήμερα, διαμορφώνουν καὶ καθορίζουν τὶς τύχες καὶ τὰ πεπρωμένα καὶ τῶν ἐπερχόμενων γενεῶν.

ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ


ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ Η ΕΘΝΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ

18 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2013

Νίκος Καραβαζάκης

Η Ελλάδα σήμερα αντιμετωπίζει πρωτοφανώς στην ιστορία της 3πλή απειλή: δημοσιονομική κρίση, αμφισβήτηση συνόρων και μαζική λαθρομετανάστευση. Ο κοινωνικός ιστός έχει διαρραγεί, οι αμυντικές συμμαχίες  έχουν εκφυλιστεί, η πολιτισμική συνοχή διασπάται.
Ως αποκορύφωση της διάβρωσης του πολιτεύματος από την διαπλεκόμενη κομματοκρατία της μεταπολίτευσης, προσκλήθηκε και εισέβαλε η Τρόικα διαμορφώνοντας οικονομική κατοχή και καλυμμένη κατάλυση  της εθνικής κυριαρχίας. Η συμμετοχή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη-που ουδέποτε δημοκρατικά επιλέχθηκε ή επικυρώθηκε- εκτεταμένα αμφισβητείται, όπως και σε πολλές χώρες. Αντιδρώντας στη μαζική φτωχοποίηση των λαών, στην πολτοποίηση των εθνών, στη διάλυση των κοινωνιών. Που επιβάλουν οι τοπικές ελίτ και το χρηματοπιστωτικό σύστημα, ώστε να διασωθούν  αυτές έναντι των ανερχόμενων ανταγωνιστών BRICS  στις παγκόσμιες αγορές. Η Δύση συνολικά, παρακμάζει οικονομικά και πολιτικά και πολιτισμικά, εκδηλώνονται συμπτώματα «κανιβαλισμού» μέσα στις κοινωνίες και μεταξύ των εθνών. Είναι η μοναδική ιστορική καμπή μετάθεσης του διεθνούς κέντρου πλούτου και ισχύος προς την Ανατολή.
Εσχάτως με τον πιο βάναυσο τρόπο, συντρίφτηκε η εθνική οικονομία της Κύπρου με ακαταμέτρητες ακόμη  τις επιπτώσεις στην ίδια την υπόσταση του κυπριακού κράτους. Και σε συνέχεια, αμφισβητείται πλέον σε ολόκληρη την Ευρωζώνη η ασφάλεια των τραπεζικών καταθέσεων και συνεπώς αναιρείται διεθνώς η αξιοπιστία του ευρώ ως παγκόσμιου αποθεματικού νομίσματος. Επέρχεται  η διάλυση ή διάσπαση της Ευρωζώνης.

ΣΤΟΧΟΣ: ΣΥΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ


 22 Απριλίου 2013
Βιασμοί χριστιανών γυναικών από τους «επαναστάτες»

Συνεχίζεται η εξόντωση των χριστιανικών πληθυσμών στη Συρία, η πλειοψηφία των οποίων είναι ελληνορθόδοξοι, ενώ στην Αθήνα Μαξίμου και ΥΠΕΞ «δεν άκουσαν και δεν είδαν» τίποτα…
Εν μέσω συνεχιζόμενων πληροφοριών για σφαγές, ισλαμιστής θρησκευτικός ηγέτης  προτρέπει  τους «εξεγερμένους αντάρτες» στη Συρία, οι οποίοι προσπαθούν να ανατρέψουν  το καθεστώς Άσαντ, να βιάζουν γυναίκες, αρκεί αυτές να είναι άλλων δογμάτων, όπως αναφέρει και η αμερικανική εφημερίδα Washington Times.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τον  Γιασέρ Αλ-Aιλαουνί, ο οποίος κατάγεται από την Ιορδανία, όμως ζούσε επί 20 σχεδόν  στη Δαμασκό. Ο συγκεκριμένος, μέσω του YouTube, καλώντας τους μουσουλμάνους πιστούς σε «νόμιμο φετβά» (πόλεμο) εναντίον του  Άσαντ,  προτείνει στους «επαναστάτες» να θέσουν σε εφαρμογή μια «κυβέρνηση σαρίας».
Οι βιασμοί χριστιανών γυναικών ή αλεβιτισσών είναι επιτρεπτοί, επιβεβαιώνοντας πως στόχος των δυνάμεων που πολεμούν τον Άσαντ είναι μια  ισλαμική Συρία χωρίς χριστιανούς.
Στο βίντεο, ο ισλαμιστής ηγέτης αναφέρεται σε μη-μουσουλμάνες σεξουαλικές σκλάβες, ενώ θυμίζουμε πως άλλος συνάδελφός του, ονόματι Χασσίμ  Καμένα, πρόσφατα υποστήριξε (σε καναδική εφημερίδα μάλιστα, την «Τoronto Sun»), πως «οι γυναίκες φταίνε που βιάζονται, και εφ’ όσον θέλουν να είναι ασφαλείς πρέπει να ντύνονται πιό σεμνά».
Άλλος θρησκευτικός ηγέτης, ο Σαουδάραβας Μωχάμμεντ Αλ Αρίφι, αφού υπενθύμιζε πως «οι τζιχαντιστές που μάχονται στη Συρία έχουν δύο χρόνια να πάνε με γυναίκες» (οι καημένοι!!!), ως εκ τούτου δικαιολογείται να χρησιμοποιούν γυναίκες ως σεξουαλικά εργαλεία, αρκεί αυτές να είναι πάνω από 14 ετών (!!!) και να συνάπτεται ένας γάμος διάρκειας «ολίγων ωρών», ώστε να δικαιολογείται μέσω  κορανίου ο βιασμός.
Σύμφωνα με την οργάνωση «Διεθνής Επιτροπή Διάσωσης» (International Rescue Committee - IRC), οι συνεχείς βιασμοί είναι ένας από τους βασικούς λόγους που αναγκάζουν τις γυναίκες  στη Συρία να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους. Οι βιασμοί είναι ένα σοβαρό και ανησυχητικό φαινόμενο του πολέμου στη Συρία, εκτιμά αυτή η μη κυβερνητική οργάνωση.
«Σε πολλές περιπτώσεις  γυναίκες που ρωτήθηκαν, αποκάλυψαν πως σε ορισμένες περιπτώσεις τα θύματα απήχθησαν, βασανίστηκαν και δολοφονήθηκαν. Οι  βιασμοί αυτοί, αρκετές φορές ομαδικοί, γίνονται  μπροστά στα μάτια της οικογένειάς τους», υπογραμμίζει η οργάνωση. Μόνο που δεν αναφέρει πως σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις δράστες είναι οι σκληροί «εισαγόμενοι» τζιχαντιστές, ανάμεσά τους και πολλοί Τούρκοι.
Τα παραπάνω ανατριχιαστικά δείχνουν τι είδους «νέα τάξη» οραματίζονται στη Συρία οι τζιχαντιστές  και οι δυτικοί τους πάτρωνες, οι οποίοι δεν φαίνεται να διδάσκονται από την τραγωδία της Βοστώνης που επίσης είχε ισλαμικό-τσετσενικό παρονομαστή…


http://www.defencenet.gr/

Οι μισθοφόροι αφανίζουν τον Ελληνισμό της Συρίας!


Οι μισθοφόροι αφανίζουν τον Ελληνισμό της Συρίας!

29/3/2013

Μέχρι σήμερα 138.000 χριστιανοί έχουν εκδιωχθεί από τις εστίες τους, ενώ παράλληλα καταστρέφονται συστηματικά χριστιανικές εκκλησίες. Κράτος και Εκκλησία στην Ελλάδα γιατί δεν αντιδρούν; Η απουσία της Ελλάδας σε διπλωματικό επίπεδο πασιφανής! Το βεληνεκές του Ελληνισμού αχρησιμοποίητο μέχρι στιγμής!

«Σκοτώνουν ανθρώπους. Δεν τους ενδιαφέρουν οι ανθρώπινες ζωές». Με αυτά τα δραματικά λόγια περιγράφει την κατάσταση στη Συρία ο Μητροπολίτης Λουκάς, ο οποίος υπηρετεί στο Πατριαρχείο Αντιοχείας.
Ο Μητροπολίτης, σε συνέντευξή του, αποκαλύπτει τον διωγμό που υφίστανται οι Ελληνορθόδοι της περιοχής, από τότε που ξέσπασε η εξέγερση κατά του καθεστώτος του Μπασάρ Αλ Άσαντ.
Ειδικά στην πόλη Χομς, έχει συντελεστεί ήδη σφαγή εκατοντάδων χριστιανών από τους αντικαθεστωτικούς της Μουσουλμανικής Αδελφότητας, ενώ δεκάδες είναι και οι περιπτώσεις βιασμών.
«Οι εκκλησίες μας έχουν υποστεί ανυπολόγιστες καταστροφές. Τις καίνε, σπάνε τοίχους, τις λεηλατούν. Εδώ δεν ενδιαφέρονται για τις ανθρώπινες ζωές, θα ενδιαφερθούν για τους ιερούς μας χώρους; Οι ενορίτες μας ξυλοκοπούνται και δέχονται βίαιες επιθέσεις. Όλα όσα συμβαίνουν «νομιμοποιούνται» λόγω της εξέγερσης και κανείς δεν αντιδρά», αναφέρει ο Ελληνορθόξος ιερέας.
«Οι πρόγονοί μας ήρθαν σε αυτή τη γη πολύ πριν φτάσει εδώ το Ισλάμ. Πολλοί Άγιοι μαρτύρησαν σ” αυτά τα χώματα, κηρύσσοντας της αγάπη», τονίζει ο Μητροπολίτης, ο οποίος παρά τις φρικαλεότητες αποκαλεί τους Μουσουλμάνους «Αδελφούς».
Και πως άλλως, αφού η ορθόδοξη θρησκεία απορρίπτει τη μισαλλοδοξία έναντι των άλλων δογμάτων. Και μπορεί η Εκκλησία να επιτάσσει την αγάπη και τη συγχώρεση, όμως το ελληνικό κράτος δεν θα έπρεπε να έχει παρέμβει;
Όπως σε πολλές ανάλογες περιπτώσεις, δεν δείχνει να νοιάζεται για τους ανθρώπους αυτούς που κρατούν ζωντανό τον ελληνικό πολιτισμό, αλλά και την ορθόδοξη πίστη. Δεν δείχνει κανένα ενδιαφέρον για το δράμα και τον κίνδυνο που βιώνει η μη φίλα προσκείμενη στους φανατικούς μουσουλμάνους, ελληνική κοινότητα της Συρίας. Αντίθετα, τους έχει αφήσει εντελώς απροστάτευτους απέναντι στους ισλαμιστές, να ζουν καθημερινά σε ένα καθεστώς τρόμου, σαν πρόβατα επί σφαγή…


 

WebCounter.com
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes