Ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ 1
 Σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν κόψη 
τοῦ σπαθιοῦ τὴν τρομερή,
 σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψη,
 ποῦ μὲ βία μετράει τὴ γῆ.
 2
 Ἀπ᾿ τὰ κόκαλα βγαλμένη
 τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
 καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
 χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά!
 3
 Ἐκεῖ μέσα ἐκατοικοῦσες
 πικραμένη, ἐντροπαλή,
 κι ἕνα στόμα ἀκαρτεροῦσες,
 «ἔλα πάλι», νὰ σοῦ πῇ.
 4
 Ἄργειε νά ῾λθη ἐκείνη ἡ μέρα
 κι ἦταν ὅλα σιωπηλά, 
γιατὶ τά ῾σκιαζε ἡ φοβέρα
 καὶ τὰ πλάκωνε ἡ σκλαβιά.
 5
 Δυστυχής! Παρηγορία
 μόνη σου ἔμεινε νὰ λὲς
 περασμένα μεγαλεῖα
 καὶ διηγώντας τα νὰ κλαῖς.
 6
 Καὶ ἀκαρτέρει, καὶ ἀκαρτέρει
 φιλελεύθερη λαλιά,
 ἕνα ἐκτύπαε τ᾿ ἄλλο χέρι 
ἀπὸ τὴν ἀπελπισιά,
 7
 κι ἔλεες «πότε, ἅ! πότε βγάνω 
τὸ κεφάλι ἀπὸ τς ἐρμιές;» 
Καὶ ἀποκρίνοντο ἀπὸ πάνω
 κλάψες, ἅλυσες, φωνές.
 8
 Τότε ἐσήκωνες τὸ βλέμμα
 μὲς στὰ κλάιματα θολό,
 καὶ εἰς τὸ ροῦχο σου ἔσταζ᾿ αἷμα
 πλῆθος αἷμα ἑλληνικό.




ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΣΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ: «Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να σβήσουν την Αγία Πίστη, την ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον. Και σκουπίζοντας τα δάκρυα μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ότι πολύτιμον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοι μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερο κακό από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».





Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013

Ο Έλλην λόγος στην Ορθοδοξία


Ο Έλλην λόγος στην Ορθοδοξία


Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Δ. Μεταλληνού

1. Η Ορθοδοξία αποτιμά με ρεαλισμό τον ανθρώπινο λόγο, αναγνωρίζουσα την αποφασιστική του σημασία για την δόμηση και λειτουργία της ανθρώπινης κοινωνίας. Αυτό δηλώνει σε ένα εκπληκτικό για την ακρίβεια και σαφήνειά του κείμενο ο Μ. Βασίλειος. Πρόκειται για την Ομιλία του «Εις το πρόσεχε σεαυτώ»1, που αποτελεί επιτομή της ορθόδοξης ανθρωπολογίας: «Την του λόγου χρήσιν δέδωκεν ημίν ο κτίσας Θεός, ίνα τας βουλάς των καρδιών αλλήλοις αποκαλύπτωμεν και διά το κοινωνικόν της φύσεως, έκαστος τω πλησίον μεταδώμεν, ώσπερ εκ τινων ταμιείων των της καρδίας κρυπτών προφέροντες τα βουλεύματα»2.
Ο λόγος αποτελεί δώρο του Θεού στον άνθρωπο και συντελεί στη φανέρωση των ενδομύχων σκέψεων για την πραγμάτωση της κοινωνίας (επικοινωνίας) μεταξύ των ανθρώπων. Η ανθρωπολογική κατοχύρωση της σημασίας του λόγου δίνεται από τον άγιο Πατέρα στη συνέχεια: «Ει μεν γαρ γυμνή τη ψυχή διεζώμεν, ευθύς αν από των νοημάτων αλλήλοις συνεγινόμεθα. Επειδή δε υπό παραπετάσματι καλυπτομένη ημών η ψυχή τας εννοίας εργάζεται, ρημάτων δείται και ονομάτων προς το δημοσιεύειν τα εν τω βάθει κείμενα»3. Η συγκάλυψη της ψυχής από το σώμα επιβάλλει την χρήση του λόγου ως μέσου εκφράσεώς της.

ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Σεπτέμβρης του ’55: Τι χάθηκε στην Κωνσταντινούπολη;


Το τελικό χτύπημα στόν Ελληνισμό της Μικρασίας 
11 Σεπτέμβριος 2008

Του Βλαση Αγτζιδη*

«Οι Ρωμιοί που εγκατέλειψαν τα τελευταία πενήντα χρόνια την Ιστανμπούλ εξαιτίας των λαθών των τουρκικών και των ελληνικών κυβερνήσεων που, από τότε που η Ελλάδα και η Τουρκία έγιναν εθνικά κράτη, συμπεριφέρονταν στις μειονότητές τους σαν να ήταν όμηροι, είναι περισσότεροι από κείνους που την εγκατέλειψαν στα πενήντα χρόνια μετά το 1453» - Ορχάν Παμούκ

Η νύχτα μεταξύ της 6ης και 7ης Σεπτεμβρίου 1955, δικαίως ονομάστηκε «τουρκική Νύχτα των Κρυστάλλων», παραπέμποντας στα πογκρόμ των Ναζί κατά των Εβραίων. Τούρκοι παρακρατικοί, οργανωμένοι από το Βαθύ Κράτος, προκάλεσαν βίαια επεισόδια κατά των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης λεηλατώντας και πυρπολώντας ελληνικά καταστήματα, σπίτια, σχολεία και εκκλησίες.
Αφορμή έδωσε μια βομβιστική επίθεση στο πατρικό σπίτι του Κεμάλ Ατατούρκ στη Θεσσαλονίκη, που αποδείχθηκε στη συνέχεια ότι ήταν σκηνοθετημένη από την τουρκική κυβέρνηση. Να σημειωθεί ότι το σπίτι αυτό, όπου υποτίθεται ότι είχε γεννηθεί ο Μουσταφά Κεμάλ πασά, το είχε δωρίσει το 1938 ο δικτάτορας Ιωάννης Μεταξάς στο τουρκικό κράτος και είχε μετονομάσει την οδό Αποστόλου Παύλου σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ.
Τα «Σεπτεμβριανά» σηματοδότησαν την αρχή ενός ξεριζωμού για τον Ελληνισμό της Πόλης, παρόμοιο με αυτόν των Ελλήνων της Μικράς Ασίας το 1922.

Ο διωγμός του Ελληνισμού της Ίμβρου και της Τενέδου (1923-1990)


Ο διωγμός του Ελληνισμού της Ίμβρου και της Τενέδου (1923-1990)

Παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θεμελιωδών ελευθεριών της ελληνορθόδοξης μειονότητας των νήσων Ίμβρου και Τενέδου
Το 1923 ο πληθυσμός της Ίμβρου ήταν 10.000 κάτοικοι, οι οποίοι κατά 100% ήταν ορθόδοξοι 'Ελληνες, ενώ η Τένεδος , αριθμούσε 2.500 κατοικους, οι οποιοι κατα τα δύο τρίτα ήταν ορθόδοξοι 'Ελληνες.
Με το άρθρο 14 της Συνθήκης της Λωζάνης του 1923 παραχωρήθηκε στους ελληνορθόδοξους Ιμβρίους και Τενέδιους ειδικό καθεστώς τοπικής αυτοδιοικήσεως που προέβλεπε:
α) Ειδική διοικητική οργάνωση αποτελούμενη από 'Ελληνες και παρέχουσα όλες τις εγγυήσεις στον ιθαγενή ελληνορθόδοξο πληθυσμό (μη μουσουλμάνους), σε ό, τι αφορά την άσκηση της τοπικής διοικήσεως και την προστασία των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων επί της ζωής και ελευθερίας του προσώπου και επί της περιουσίας.
β) Σώμα αστυνομίας προς εξασφάλιση της δημόσιας τάξεως στρατολογούμενο μεταξύ του ιθαγενούς ελληνορθόδοξου πληθυσμού, με την φροντίδα της προβλεφθείσης τοπικής διοικήσεως, υπό τις διαταγές της οποίας θα διατελούσε. Παράλληλα, είχαν εφαρμογή και ως προς τους Ιμβρίους και Τενεδίους τα άρθρα 37 έως 44 της συνθήκης της Λωζάνης περί προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων των εθνικών μειονοτήτων στην Τουρκία.
Παρά τα συμφωνηθέντα όμως, αμέσως, μετά το 1923 οι τουρκικες αρχες με αντιμειονοτικά μέτρα προβαίνουν σε συνεχεις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θεμελιωδών ελευθεριών των ορθόδοξων Ελλήνων της Ίμβρου και Τενέδου.

Η επίθεση της Τουρκίας στα Δωδεκάνησα άρχισε...


Η επίθεση της Τουρκίας στα Δωδεκάνησα άρχισε...

Ιουνίου 28, 2013
Πως επιδιώκει η Άγκυρα να μεταφέρει το "μοντέλο Θράκη"
Τουρκική διείσδυση σε Ρόδο - Κω

Με ψεύδη και παραποίηση της πραγματικότητας και των διεθνών συνθηκών μια ομάδα μουσουλμάνων της Ρόδου επιδιώκει και πάλι να δημιουργήσει θέμα δήθεν ...τουρκικής μειονότητας στα Δωδεκάνησα κατ' επιταγήν κύκλων της Αγκυρας που προωθούν συγκεκριμένη προπαγάνδα με παρότρυνση του επίσημου τουρκικού κράτους.
Συγκεκριμένα οι εφημερίδες Milliyet (με τον τίτλο «Το τουρκικό σχολείο στη Ρόδο είναι κλειστό εδώ και 43 χρόνια» και τον υπέρτιτλο «Αντέδρασε ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Αδελφοσύνης και Πολιτισμού των Μουσουλμάνων της Ρόδου») και η Star (με τον τίτλο «Οι Τούρκοι της Ρόδου περιμένουν ενδιαφέρον») γράφoυν ότι οι μουσουλμάνοι ("Τούρκους" τους ονομάζουν τα ΜΜΕ) που ζουν στη Ρόδο, ζήτησαν να εφαρμοστούν και τους ίδιους τα δικαιώματα που αναγνωρίζονται στην Τουρκία, στις μειονότητες, τα τελευταία χρόνια και ζήτησαν βοήθεια από τον Τούρκο Πρόεδρο κ. Γκιουλ.
Ο κ. Μουσταφά Σιγιεχί, που είναι Πρόεδρος του Συνδέσμου Αδελφοσύνης και Πολιτισμού των Μουσουλμάνων της Ρόδου, που συστάθηκε το 2000, υποστήριξε ότι στη Ρόδο ζουν 3.500 "Τούρκοι" και ζήτησε τα δικαιώματα που αναγνωρίζονται στις μειονότητες στην Τουρκία να αναγνωριστούν και στους "Τούρκους" της Ρόδου. 

Παραδίδουν τη Θράκη στα χέρια του Ισλάμ και σε μουλάδες που διδάσκουν τζιχάντ…


Παραδίδουν τη Θράκη στα χέρια του Ισλάμ και σε μουλάδες που διδάσκουν τζιχάντ…
Ισλαμιστές τζιχαντιστές, μυστικοί πράκτορες της Άγκυρας και ομάδες παραστρατιωτικών Γκρίζων Λύκων αλώνουν τη Θράκη
Ιουλίου 25, 2013

Η Ελληνική Θράκη τα τελευταία χρόνια μαστίζεται από την ύπαρξη, την δράση και την καθ’ όλα ύποπτη δραστηριότητα και κινητικότητα των μυστικών υπηρεσιών της Τουρκίας. Το πλέον σημαντικό, όμως, είναι η συνεχώς αυξανόμενη εμφάνιση μουλάδων που υπόκεινται στο δόγμα του Φετουλάχ Γκιουλέν, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε μουσουλμανικά χωριά και κηρύσσουν τον λόγο του Αλλάχ σε τζαμιά, σε σπίτια (με «σφραγισμένες» πόρτες και παράθυρα) και σε ισλαμικά «φροντιστήρια» (τα οποία παρουσιάζονται επισήμως και ως φροντιστήρια ξένων γλωσσών).
Πριν από μερικές ημέρες πληροφορηθήκαμε μία (σχετικά παλιά) "δραστηριότητα" ενός μουλά του Φετουλάχ Γκιουλέν, σε ένα πομακοχώρι της Ξάνθης. Συγκεκριμένα, υπέπεσε στην αντίληψη των αρμοδίων υπηρεσιών πως ο συγκεκριμένος μουλάς δεν έκανε απλά μαθήματα κορανίου, αλλά προχώρησε πολύ περισσότερο στην "διδασκαλία" του και επεκτάθηκε στην διδασκαλία του ριζοσπαστικού Ισλάμ και συγκεκριμένα στην διδασκαλία που αφορά την γνώση – εκπαίδευση και δημιουργία τζιχαντιστών (στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί πως παρόμοιες "διδασκαλίες" γίνονται από διάφορους μουλάδες -πακιστανούς και αφγανούς στην καταγωγή- σε τζαμιά διαφόρων πόλεων και χωρών της Ευρώπης, ενώ στην Αγγλία και την Ολλανδία έχουν καταγραφεί περιπτώσεις στρατολόγησης  νεαρών τζιχαντιστών που στέλνονται ως μαχητές του ισλάμ στη Συρία).
Το επόμενο βήμα των κρατικών υπαλλήλων ήταν η παγίδευση του χώρου διδασκαλίας του συγκεκριμένου μουλά, τον οποίο κατέγραψαν να διδάσκει την τζιχάντ σε νεαρά παιδιά Ελλήνων Πομάκων μουσουλμάνων!!! Επειδή δεν υπήρχε «άνεση» (πολιτική) για την άμεση σύλληψη του μουλά, άρχισε η λεπτομερής παρακολούθησή του στην οποία αποδείχθηκε πως ο συγκεκριμένος δεν σεβόταν κανέναν νόμο της Ελλάδας, με αποτέλεσμα τελικά να συλληφθεί και να φυλακιστεί στις φυλακές Κομοτηνής (ενώ θα έπρεπε να μετακινηθεί σε άλλο σωφρονιστικό κατάστημα μακριά από την Θράκη) για άλλη του παραβατική δραστηριότητα και όχι για το κήρυγμα τζιχάντ που είχε αναπτύξει στα πομακοχώρια της Ξάνθης (αυτού του είδους τα κηρύγματα έχουν φοβίσει τους πομάκους που δεν επιθυμούν πλέον τα παιδιά τους να πηγαίνουν σε μειονοτικά σχολεία, αλλά ούτε και να παρακολουθούν μαθήματα κορανίου από εισαγόμενους κήρυκες του ισλάμ).

Ελλάδα, Κύπρος: Δύο κράτη, ένας λαός


24 ΙΟΥΛΊΟΥ 2013

Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου - Επίκαιρα, 27.6.2013

Θέλω να αρχίσω αυτό το άρθρο, αφιερώνοντάς το στους ανθρώπους του Δεύτερου και του Τρίτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, που μας έδωσαν, όσο τους το επέτρεψαν, τα δύο καλύτερα, πιστεύω, μουσικά προγράμματα στην Ελλάδα,  από τα καλύτερα στην Ευρώπη. Βιώνω τη διακοπή τους ως πράξη βιασμού. Βρίσκω πολύ δυσάρεστο και πολύ φυσικό ότι τα σταμάτησε η κυβέρνηση της Τρόικας και του Μνημονίου, αφήνοντάς μας στο έλεος των «νταβατζήδων» της ψευτο-ενημέρωσης και της βαρβαρικής «ψυχαγωγίας».
Το Μνημόνιο δολοφονεί την Ελλάδα κι αν αυτή δυσκολεύεται ακόμα να βρει λόγια και όπλα να αντισταθεί στην επίθεση που δέχεται, έχει απελπιστικά ανάγκη την καταπληκτική μουσική και ποιητική της παράδοση για να υπάρξει. Είναι κρίμα που η ηγεσία των δημοσιογράφων δεν μπόρεσε/θέλησε να κάνει σε μεγαλύτερο βαθμό το «κίνημα της ΕΡΤ» και τις συχνότητές της φωνή όλου του λαού, κέντρο αντίστασης μιας κοινωνίας που καταστρέφεται και οργανωτή σε βάθος συζήτησης για την προοπτική της χώρας. Εργαζόμενοι στην ΕΡΤ και εργαζόμενοι στη χώρα είναι κρίμα ότι δεν πολυκατάφεραν να τα κάνουν αυτά. Μπορεί να μην το ομολογούμε, αλλά ως χώρα, παρόλο που αντιμετωπίζουμε μια σπάνιας καθολικότητας καταστροφή, κυριαρχούμεθα πάντα, στην καλύτερη περίπτωση από το «ο σώζων εαυτόν σωθήτω», στη χειρότερη από θανάσιμη δόση καιροσκοπισμού, ιδιοτέλειας και ευτέλειας, ενίοτε και μεταξύ «αντιμνημονιακών».

Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΥΠΡΟ


 Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ - ΚΥΠΡΟ
20 ΙΟΥΛΊΟΥ 2013 

Toυ Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου - Επίκαιρα, 20.6.2013

Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, είπε ο Ιησούς στην επί του ‘Ορους ομιλία (σύμφωνα τουλάχιστο με τον Ματθαίο, γιατί κατά τον Λουκά είπε το, πιο «κομμουνιστικό», μακάριοι οι πτωχοί).
Γεγονός είναι ότι, όλο και περισσότερο, ζώντας στους καιρούς του Μνημονίου, μούρχεται στο μυαλό η κατά Ματθαίο φράση και την επαναλαμβάνω σε όσους με ρωτάνε αν είμαι καλά. Συνειδητοποιώ απελπισμένος ότι δεν έχουμε μόνο να κάνουμε με βαθειά, ακραία διαδικασία αντικειμενικής, υλικής αποσύνθεσης και καταστροφής ενός ‘Εθνους. Αλλά και με διαδικασία πνευματικής, ψυχικής, ηθικής αποσύνθεσης. Παραμένει έτσι ανοιχτό θέμα, αν η αντικειμενική καταστροφή θα προκαλέσει τελικά μια σωτήρια έγερση ή τον θάνατο (μπορεί και αυτοκτονία) του υποκειμένου. Κάποιος έγραψε «όταν δεν μπορείς να ζήσεις όπως σκέφτεσαι, καταλήγεις να σκέφτεσαι όπως ζεις». Στη «Δίκη», το μεγάλο έργο του Κάφκα, που είναι must για μνημονιακούς καιρούς, ο κατηγορούμενος στο τέλος αποδέχεται χωρίς αντίσταση την αυθαίρετη εκτέλεσή του από ένα αυθαίρετο Δικαστήριο (Τρόικα θα το λέγαμε σήμερα).
‘Ετσι φτάσαμε σήμερα στην Ελλάδα στο σημείο, στον δημόσιο πολιτικό λόγο, όχι να συζητάμε για ποιο λόγο ξεπουλάμε (σε εξωφρενικά χαμηλές τιμές) στρατηγικούς οικονομικούς τομείς, χωρίς τον έλεγχο και τη χρήση των οποίων δεν θα υπάρξει Ελλάδα, και σε συνθήκες μάλιστα μη βιωσίμου χρέους (δηλαδή οξύνοντας και όχι αμβλύνοντας το πρόβλημα χρέους που αντιμετωπίζουμε), αλλά γιατί δεν μπορούμε να τους ξεπουλήσουμε! Στην δε Κύπρο, ο κ. Αναστασιάδης βιάζεται να ολοκληρώσει την καταστροφή του κράτους του – σύμφωνα με πολύ αξιόπιστες πληροφορίες από τη Νέα Υόρκη διαβίβασε ήδη νέες, ακόμα πιο υποχωρητικές προτάσεις (ναι, μπορεί να γίνει κι αυτό) για το κυπριακό, εν αγνοία του Εθνικού Συμβουλίου. Στην Κύπρο, όπως και στην Ελλάδα, είναι τόσο απίστευτα αυτά που κάνουν ο ιθύνοντες, ώστε οι πολίτες δεν μπορούν/θέλουν να πιστέψουν ότι γίνονται.

 

WebCounter.com
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes