Ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ 1
 Σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν κόψη 
τοῦ σπαθιοῦ τὴν τρομερή,
 σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψη,
 ποῦ μὲ βία μετράει τὴ γῆ.
 2
 Ἀπ᾿ τὰ κόκαλα βγαλμένη
 τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
 καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
 χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά!
 3
 Ἐκεῖ μέσα ἐκατοικοῦσες
 πικραμένη, ἐντροπαλή,
 κι ἕνα στόμα ἀκαρτεροῦσες,
 «ἔλα πάλι», νὰ σοῦ πῇ.
 4
 Ἄργειε νά ῾λθη ἐκείνη ἡ μέρα
 κι ἦταν ὅλα σιωπηλά, 
γιατὶ τά ῾σκιαζε ἡ φοβέρα
 καὶ τὰ πλάκωνε ἡ σκλαβιά.
 5
 Δυστυχής! Παρηγορία
 μόνη σου ἔμεινε νὰ λὲς
 περασμένα μεγαλεῖα
 καὶ διηγώντας τα νὰ κλαῖς.
 6
 Καὶ ἀκαρτέρει, καὶ ἀκαρτέρει
 φιλελεύθερη λαλιά,
 ἕνα ἐκτύπαε τ᾿ ἄλλο χέρι 
ἀπὸ τὴν ἀπελπισιά,
 7
 κι ἔλεες «πότε, ἅ! πότε βγάνω 
τὸ κεφάλι ἀπὸ τς ἐρμιές;» 
Καὶ ἀποκρίνοντο ἀπὸ πάνω
 κλάψες, ἅλυσες, φωνές.
 8
 Τότε ἐσήκωνες τὸ βλέμμα
 μὲς στὰ κλάιματα θολό,
 καὶ εἰς τὸ ροῦχο σου ἔσταζ᾿ αἷμα
 πλῆθος αἷμα ἑλληνικό.




ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΣΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ: «Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να σβήσουν την Αγία Πίστη, την ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον. Και σκουπίζοντας τα δάκρυα μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ότι πολύτιμον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοι μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερο κακό από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».





Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

Τι επιδιώκουν οι ΗΠΑ στην συριακή κρίση;


3.07.2013

Του Χρήστου Ιακώβου

Μέχρι του παρόντος, η κρίση στη Συρία καταγράφει μεγάλο αριθμό νεκρών, συνεχή αύξηση των προσφύγων προς γειτονικά κράτη και εκτοπισμένων εντός της χώρας, ενίσχυση των αποσχιστικών τάσεων με κίνδυνο κατάρρευσης του κράτους ως γεωγραφικής οντότητας.
Το πιο επικίνδυνο, όμως, για την Συρία είναι η αύξηση της επιρροής περιφερειακών δυνάμεων στα εσωτερικά της χώρας, όπως του Ιράν, της Σαουδικής Αραβίας και της Τουρκίας. Με άλλα λόγια, η συριακή κρίση άρχισε ως τοπική και μετετράπη ταχύτατα σε περιφερειακή και η έκβαση της οποίας πολύ πιθανόν να έχει συνέπειες στον επαναπροσδιορισμό του γεωστρατηγικού τοπίου στη Μέση Ανατολή. Εντός αυτής της στρατηγικής λογικής εγγράφεται και το γεγονός ότι Ουάσιγκτον και Μόσχα επικεντρώνουν ολοένα και περισσότερο το στρατηγικό τους ενδιαφέρον στη Συρία προσδοκώντας σε οφέλη.

Η Συρία αλλάζει τον χάρτη της Μέσης Ανατολής


Η Συρία αλλάζει τον χάρτη της Μέσης Ανατολής
Ιουλίου 15, 2013

Του Μιχάλη Ψύλου
Εκτός του Ασαντ και της αντιπολίτευσης συγκρούονται και οι σουνίτες με τους σιίτες, ανατρέποντας ριζικά τις ισορροπίες στην πλούσια σε πετρέλαιο περιοχή

Στο μικρό χωριό Αμπού Μουσάλα νότια του Καΐρου, τέσσερις σιίτες Αιγύπτιοι λιντσαρίστηκαν τον περασμένο μήνα από εκατοντάδες σουνίτες χωρικούς που κραύγαζαν «Ο Θεός είναι μεγάλος, οι σιίτες είναι άπιστοι». Στο μικρό αυτό χωριό ζουν όλες κι όλες 20 οικογένειες σιιτών. Η κοινότητα των σιιτων άλλωστε αριθμεί λιγότερο από το 1% του αιγυπτιακού πληθυσμού, η συντριπτική πλειονότητα του οποίου είναι σουνίτες.
Οπως γράφει η Γαλλίδα δημοσιογράφος και συνεργάτιδα της «Liberation», Μπαχάρ Μακόι, «την ίδια ώρα, στη Σιδώνα του Λιβάνου, ένας τοπικός σουνίτης ιμάμης δήλωνε ότι “οι σιίτες είναι χειρότεροι από τους Εβραίους. Οι Εβραίοι έχουν τουλάχιστον ένα ιερό βιβλίο, ενώ οι σιίτες δεν γνωρίζουμε ποια είναι η θρησκεία τους. Στη Συρία, σκοτώνουν σουνίτες αδελφούς μας και καταστρέφουν τα τζαμιά μας. Είναι έτοιμοι να σκοτώσουν τους σουνίτες στον Κόλπο. Είναι άπιστοι, δεν είναι μουσουλμάνοι, δεν είναι αλήθεια ότι το Κοράνι είναι το ιερό βιβλίο τους. Είναι ψεύτες. Λένε ένα πράγμα και κάνουν άλλο”».

Συρία: Σκηνές τρόμου

6/30/2013

Ανατριχιαστικές σκηνές από αίθουσα βασανιστηρίων Σύρων ισλαμιστών ανταρτών, βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας. 
Στην αίθουσα των βασνιστρίων δεσπόζουν τσιγγέλια, χασάπηδων από τα οποία κρεμάνε τους χριστιανούς και τους οπαδούς του κόμματος Μπάαθ στη Συρία.
Επίσης διακρίνονται αίθουσες με κρεμάλες, αλυσίδες και άλλα "ευγενή" όργανα, "δημοκρατικού" προσηλυτισμού.
Σε ότι αφορά την σφοδρή επίθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη από χθες στην πόλη Χομς φαίνεται ότι ο κυβερνητικός στρατός κατάφερε μέσα σε 24 ώρες να καταγάγει μια σειρά από τακτικές νίκες στις οδομαχίες και μα περιορίσει τους ισλαμιστές αντάρτες.
Πέρα από την υποστήριξη που είχαν οι κυβερνητικές δυνάμεις από Su-22 Fitter, L-129 (σε ρόλο εγγύς υποστήριξης με βολές ρουκετών και μη κατευθυνόμενων όπλων) και MiG-23 της συριακής Αεροπορίας, σημειώνεται ότι επιχείρησαν εξοπλισμένα ελικόπτερα Mi-8 και gunship Mi-24 Hind τα οποία πετώντας στα οικοδομικά "φαράγγια" της Χομς εξουδετέρωναν ένα-ένα τα φυλάκια των ισλαμιστών.
Σε αλλα βίντεο διακρίνουμε ισλαμιστές αντάρτες να ωρύονται ότι τους έχουν εγκαταλείψει και δεν έφτασαν ποτέ τα όπλα που τους είχαν υποσχεθεί, επιβεβαιώνοντας την εκτίμησή μας ότι το να φτάσουν όπλα στη Χομς, είναι ένα θέμα (δύσκολο), το να μπουν στην Χομς είναι άλλο θέμα (σχεδόν ακατόρθωτο)
Τα συριακά στρατεύματα περικύκλωσαν τα τελευταία προπύργια των ανταρτών στην πόλη Χομς (165 χιλιόμετρα βόρεια της Δαμασκού).
Οι ειδικές δυνάμεις του στρατού και ομάδες των Δυνάμεων Λαϊκής Άμυνας πραγματοποιούν σήμερα εκκαθάριση των παλιών γειτονιών της πόλης. Οι αντάρτες σε ορισμένα σημεία προβάλλουν σφοδρή αντίσταση.
Τα ελικόπτερα η συριακή Αεροπορία και το πυροβολικό έπληξαν τις θέσεις των παράνομων ένοπλων σχηματισμών στη Χαλαντίγια, στη Χαμιντίγια και στο Μπουστάν αλ Ντιβάν.
Η κατάσταση στην Χομς δείχνει σαφώς υπέρ του Άσαντ, αλλά μην ξεχνάμε ότι η Χομς δεν είναι Αλ Κουσείρ, είναι μια πόλη με το μέγεθος της Θεσσαλονίκης, και θα χρειαστούν μέρες πολυαίμακτου αγώνα για να "καθαρίσει" από τους ισλαμιστές αντάρτες.



ΣΥΡΙΑ: ΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΣΟΚ ΑΠΟ ΓΑΛΛΟ ΟΜΗΡΟ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΩΝ


ΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΣΟΚ ΑΠΟ ΓΑΛΛΟ ΟΜΗΡΟ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΩΘΗΚΕ
« ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ…. »

ΠΗΓΗ:PARIS MATCH, FRANCE24

Ο 34χρονος γάλλος Jonathan Alpeyrie φωτορεπόρτερ του πρακτορείου Polaris κρατήθηκε όμηρος από τους αντάρτες στη Συρία για 81 ημέρες μετά την απαγωγή του στις 29 Απριλίου 2013. Απελευθερώθηκε στις 20 Ιουλίου. Σύμφωνα με τους Ρεπόρτερ χωρίς σύνορα τουλάχιστον 15 δημοσιογράφοι « εξαφανίστηκαν » στη Συρία. Παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό PARIS MATCH (31/ 07/2013). Παρ’όλη τη στράτευσή του με την πλευρά της ένοπλης αντιπολίτευσης την οποία και κάλυπτε δημοσιογραφικά από το 2012, έφτασε η στιγμή που και ο ίδιος είδε μια πλευρά του πραγματικού τους προσώπου. 
Αν και βασανίσθηκε πολύ λιγότερο από τους συγκρατουμένους του χριστιανούς που πάλευαν αλυσοδεμένοι με πεινασμένα σκυλιά, λόγω των υπηρεσιών που είχε προσφέρει στο « κίνημα », η μαρτυρία του είναι ενδεικτική για τις συνθήκες κράτησης απαχθέντων και ομήρων πολέμου.
Άλλωστε στον αντίποδα της δικής του ευτυχούς κατάληξης, βρίσκεται ο συνάδελφός του σύριος δημοσιογράφος Μοχαμάντ Αλ Σαίντ ο οποίος σύμφωνα με το γερμανικό κανάλι ZDF μετά την απαγωγή του, δολοφονήθηκε με φριχτό τρόπο, δηλαδή τεμαχίστηκε σε πολλά μέρη….

Το ελληνικό κράτος αρνείται την Ελληνική ιθαγένεια σε Βορειοηπειρώτες


Το ελληνικό κράτος αρνείται την Ελληνική ιθαγένεια σε Βορειοηπειρώτες
Προτιμά να την δίνει σε λαθρομετανάστες
4 Αυγούστου 2013
Κι ενώ η Αλβανία ξεκινά την άνευ όρων απόδοση αλβανικής υπηκοότητας σε πολίτες ξένων χώρων οι οποίοι θα μπορούν να την λάβουν άμεσα, απλά και μόνο συμπληρώνοντας μια υπεύθυνη δήλωση όπου θα υποστηρίζουν πως έχουν συγγένεια με κάποιον Αλβανό. Την ίδια ώρα η Ελληνική Πολιτεία απορρίπτει αίτημα για την απόδοση ελληνικής ιθαγένειας σε Βορειοηπειρώτη –κάτοχο Ταυτότητας Ομογενούς- επειδή πριν από 10 χρόνια αγόρασε ένα μεταχειρισμένο ραδιοκασετόφωνο από πλανόδιο πωλητή το οποίο στην συνέχεια αποδείχτηκε κλεμμένο, πράγμα το οποίο όπως ισχυρίζεται ο ίδιος δεν γνώριζε. Σαν αποτέλεσμα καταδικάστηκε σε 3 μήνες φυλάκιση με αναστολή.
Ως συνέπεια της καταδίκης αυτής, έστω κι αν έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε και έχει παρέλθει η αναστολή, η Ελληνική Πολιτεία απ’ την μια αναγνωρίζει την Ελληνική καταγωγή του μιας και τον έχει «εφοδιάσει» με την ταυτότητα ομογενούς απ’ την άλλη όμως, αρνείται να του δώσει την Ελληνική Ιθαγένεια αντιμετωπίζοντάς τον ουσιαστικά ως αλλογενή αλλοδαπό και ως κοινό εγκληματία. Και η περίπτωση αυτή δεν είναι η μόνη. 
Σε ανακοίνωση της η Νεολαία Βορειοηπειρωτών Αχαΐας αναφέρει: «Η Ελληνική Πολιτεία δίνει Ελληνική Ιθαγένεια σε αλλοεθνείς παράνομους αλλοδαπούς Αφγανούς, Πακιστανούς, Ιρακινούς, Κούρδους, Μογγολέζους, Κογγολέζους κλπ. και απορρίπτει τις αιτήσεις πολιτογράφησης των Ελλήνων της Βορείου Ηπείρου με το πρόσχημα ότι έχουν δικαστεί έστω και μια μέρα με αναστολή ακόμη και πριν μια δεκαετία έστω και αν έχει παρέλθει και η αναστολή.  Το Ανώτατο Συμβούλιο της Επικρατείας αρίστως έπραξε και ακύρωσε το νόμο Ραγκούση για την παράνομη απόδοση ιθαγένειας στους αλλοδαπούς ταυτόχρονα όμως ακυρώθηκε και το άρθρο της νομοθεσίας που προέβλεπε την απόδοση ιθαγένειας στους ομογενείς. 
1. Με το νόμο Παυλόπουλου ένας ομογενής έχανε τη δυνατότητα να πάρει Ελληνική ιθαγένεια αν είχε ποινή φυλάκισης (1) ενός έτους τελεσίδικη χωρίς αναστολή και αν συντρέχουν λόγοι Εθνικής Ασφάλειας. 
2. Με το νόμο Ραγκούση ένας ομογενής έχανε τη δυνατότητα να πάρει Ελληνική Ιθαγένεια αν είχε πράξει αξιόποινη πράξη με δόλο και υπάρχει ποινή φυλάκισης τελεσίδικη χωρίς αναστολή η συντρέχουν λόγοι Εθνικής Ασφάλειας. 
Γιατί κύριοι της Ελληνικής πολιτείας αντιμετωπίζετε τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου χειρότερα και από τους παράνομους αλλοδαπούς; Γιατί; ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!»
Όπως αναφέρει στην Aftonomi.gr o πρόεδρος της Νεολαίας Βορειοηπειρωτών Αχαΐας κ. Σταύρος Γκίνος, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με την εισηγήτρια του Υπουργείου Εσωτερικών που αναφέρεται στην επιστολή, η ίδια του επικαλέστηκε το άρθρο 5 το νόμου 3284/2004 της κυβέρνησης Σημίτη το οποίο αναφέρει:
1. Για τον αλλοδαπό, που επιθυμεί να αποκτήσει την Ελληνική Ιθαγένεια με πολιτογράφηση, απαιτείται να:
α. Είναι ενήλικος κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης πολιτογράφησης. 
β. Μην έχει καταδικασθεί τελεσίδικα, κατά την τελευταία δεκαετία πριν από την υποβολή της αίτησης πολιτογράφησης, σε ποινή στερητική της ελευθερίας τουλάχιστον ενός έτους ή, ανεξαρτήτως ποινής και χρόνου έκδοσης της καταδικαστικής απόφασης, για εγκλήματα προσβολών του πολιτεύματος, προδοσίας της χώρας, ανθρωποκτονίας από πρόθεση και επικίνδυνης σωματικής βλάβης, εγκλήματα σχετικά με την εμπορία και διακίνηση ναρκωτικών, τη νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, διεθνή οικονομικά εγκλήματα, εγκλήματα με χρήση μέσων υψηλής τεχνολογίας, εγκλήματα περί το νόμισμα, αντίστασης κατά της αρχής, αρπαγής ανηλίκων, κατά της γενετήσιας ελευθερίας και οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής, κλοπής, απάτης, υπεξαίρεσης, εκβίασης, τοκογλυφίας, του νόμου περί μεσαζόντων, πλαστογραφίας, ψευδούς βεβαίωσης, συκοφαντικής δυσφήμισης, λαθρεμπορίας, εγκλήματα που αφορούν τα όπλα, αρχαιότητες, την προώθηση λαθρομεταναστών στο εσωτερικό της χώρας ή τη διευκόλυνση μεταφοράς ή προώθησης τους ή της εξασφάλισης καταλύματος σε αυτούς για απόκρυψη ή για παραβάσεις της νομοθεσίας για την εγκατάσταση και κίνηση αλλοδαπών στην Ελλάδα,
γ. Μην εκκρεμεί σε βάρος του απόφαση απέλασης. 

Τι να πει κάνεις να είσαι Έλληνας και να σου «στερούν» την ελληνικότητα σου. Ελλάς το μεγαλείο σου!
aftonomi.gr

Οι Τσάμηδες μπήκαν στην κυβέρνηση της Αλβανίας


Οι Τσάμηδες μπήκαν στην κυβέρνηση της Αλβανίας
3/7/13
Κωνσταντίνος Χολέβας

Είχαμε τον Μπερίσα που ονειρευόταν τη «Μεγάλη Αλβανία», τώρα θα έχουμε τον Εντι Ράμα, του οποίου η κυβέρνηση θα στηρίζεται στις ψήφους πέντε Τσάμηδων. Η εναλλαγή κομμάτων στα Τίρανα ουδέποτε επηρέασε θετικά ή αρνητικά τις ελληνοαλβανικές σχέσεις. Ισως ο αγωγός ΤΑΡ μάς φέρει πιο κοντά.
Πάντως, στα ζητήματα των δικαιωμάτων των Βορειοηπειρωτών και τα δύο μεγάλα κόμματα, δημοκρατικό και σοσιαλιστικό, τηρούν σχεδόν την ίδια αρνητική γραμμή. Απέναντι στα αιτήματα των Τσάμηδων τα δύο κόμματα είναι εξίσου υποστηρικτικά. Η νέα εξέλιξη είναι ότι βλέπουμε μετά τις βουλευτικές εκλογές να αυξάνονται οι έδρες των δύο τσάμικων κομμάτων και τον σοσιαλιστή Εντι Ράμα να σχηματίζει κυβέρνηση με την υποστήριξη πέντε ανθελλήνων Τσάμηδων, οι οποίοι κατόρθωσαν να εκλεγούν στην αλβανική Βουλή.
Με τον όρο «Τσάμης» εννοούμε μια ομάδα μουσουλμάνων που έζησε στη Θεσπρωτία από τον 17ο έως τα μέσα του 20ού αιώνα. Η λέξη είναι παραφθορά του ονόματος «Θύαμις», δηλαδή του ποταμού Καλαμά. Οι Τσάμηδες αποτελούν τους απογόνους των εξισλαμισθέντων ορθόδοξων χριστιανών της Ηπείρου. Πολλοί από αυτούς εξισλαμίστηκαν βιαίως μετά την ατυχή εξέγερση του επισκόπου Διονυσίου Φιλοσόφου (Σκυλοσόφου) στις αρχές του 17ου αιώνος. Η αλλαγή θρησκεύματος οδήγησε γρήγορα στη μεταστροφή της εθνικής συνειδήσεως. Αυτό δείχνει ότι η ορθόδοξη πίστη είναι ένα ισχυρότατο στοιχείο της εθνικής ταυτότητάς μας.

Με αφορμή την διαμάχη στο "Κονάκι" των Ἐσφιγμενιτών και Κατσουλιέρηδων


31 ΙΟΥΛΊΟΥ 2013
Ως συμπληρωματικά στην ανάρτηση που έκανε η παράγκα μας "Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ!" από την εμπεριστατωμένη αποστομωτική μελέτη του Εγκολπίου, είναι και η ακόλουθη ανάρτηση. Να να μας συγχωρούν οι συντάκτες της, μα πιστεύουμε ταπεινά πως σε τίποτα δεν αναιρούν τα όσα περιγράφει τα ήδη λεχθέντα. Φωτίζει μια άλλη πτυχή με «ολίγον » πνευματικό κουτσομπολιό, και παρόλο που δεν συμφωνούμε σε κάποιες υπερβολές το μοιραζόμαστε με τους αναγνώστες μας..

πατρ. Βαρθολομαος  διαλέγεται  δεκαετίες μ τος αρετικος γέτες τς Δύσεως (πο κπροσωπον κατομμύρια  Παπικος κα Προτεστάντες), χωρς ν χουν ποχωρήσει οτε βμα τ Βατικαν κα τ Π.Σ.Ε. π τς βλέψεις ποταγς τς ρθοδοξίας π τν Πάπα, ντίθετα συνεχς προσθέτει νέες αρέσεις στς αρέσεις, κα νέα κκοσμίκευση στν κκοσμίκευση, μ ποτέλεσμα ν κκοσμικεύεται κα ν αρετικοποιεται «θεσμικ» ρθόδοξη κκλησία κα ο ποίμαντοι ρθόδοξοι πιστοί, πο χουν τν δυστυχία ν ποιμαίνονται π φιλοαιρετικος πισκόπους!
πατρ. Βαρθολομαος, μως, μ τος σχισματικος σφιγμεντες, πως τος θεωρε (κα χουν πράγματι δώσει δικαιώματα γι’ ατ τν κατηγορία μ στοχες νέργειές τους), γιατ δν διαλέγεται;  Γιατ πιμένει ν κβληθον π τ γιο ρος δι τς βίας;
Στος μν Παπικος πο χουν μι στορία δολοφονικν πεμβάσεων, σκευωριν, πορροφήσεως τς ρθοδόξίας κ.λπ. δείχνει μι νευ ρίων «γάπη».
Στος μόδοξους μως (στω κι ν θεωρε τι εναι σχισματικοί), γιατί δν δείχνει τν δια νοχή; ο μόνο γκλημά τους (γκλημα κατ' ατόν, ελογημένη μως νέργεια π τος ερος Κανόνες) εναι τι δν θέλουν ν τν μνημονεύσουν.
* Μήπως πειδ κκρεμε τ τσκ το νς κατομμυρίων τριακοσίων χιλιάδων ερ πο θ πάρει νέα δελφότητα το σφιγμένου πο σκάρωσε κ. Βαρθολομαος;
* μήπως πειδ προγραμματισμένη πίσκεψη το Πάπα στ γιον ρος τινάσσεται στν έρα, ἐὰν δν χουν πελαθε ο τς . Μ. σφιγμένου κατ τν μερομηνια πισκέψεώς του κε;
Γι ν ξετάσουμε οσιαστικ κα βαθει τ θέμα, πρέπει ν νατρέξουμε στς ρχς τς δεκαετίας το 1970. Τότε, λοι σχεδν ο γιορετες προχώρησαν στν διακοπ το Μνημοσύνου το Πατριάρχη, γιατ ς γνωστόν αθαίρετα προχώρησε στν ρσι τν ναθεμάτων.

 

WebCounter.com
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes