Ο ΥΜΝΟΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ 1
 Σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν κόψη 
τοῦ σπαθιοῦ τὴν τρομερή,
 σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψη,
 ποῦ μὲ βία μετράει τὴ γῆ.
 2
 Ἀπ᾿ τὰ κόκαλα βγαλμένη
 τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
 καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
 χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά!
 3
 Ἐκεῖ μέσα ἐκατοικοῦσες
 πικραμένη, ἐντροπαλή,
 κι ἕνα στόμα ἀκαρτεροῦσες,
 «ἔλα πάλι», νὰ σοῦ πῇ.
 4
 Ἄργειε νά ῾λθη ἐκείνη ἡ μέρα
 κι ἦταν ὅλα σιωπηλά, 
γιατὶ τά ῾σκιαζε ἡ φοβέρα
 καὶ τὰ πλάκωνε ἡ σκλαβιά.
 5
 Δυστυχής! Παρηγορία
 μόνη σου ἔμεινε νὰ λὲς
 περασμένα μεγαλεῖα
 καὶ διηγώντας τα νὰ κλαῖς.
 6
 Καὶ ἀκαρτέρει, καὶ ἀκαρτέρει
 φιλελεύθερη λαλιά,
 ἕνα ἐκτύπαε τ᾿ ἄλλο χέρι 
ἀπὸ τὴν ἀπελπισιά,
 7
 κι ἔλεες «πότε, ἅ! πότε βγάνω 
τὸ κεφάλι ἀπὸ τς ἐρμιές;» 
Καὶ ἀποκρίνοντο ἀπὸ πάνω
 κλάψες, ἅλυσες, φωνές.
 8
 Τότε ἐσήκωνες τὸ βλέμμα
 μὲς στὰ κλάιματα θολό,
 καὶ εἰς τὸ ροῦχο σου ἔσταζ᾿ αἷμα
 πλῆθος αἷμα ἑλληνικό.




ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΟΙΞΙΣ

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΟΣΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ: «Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να σβήσουν την Αγία Πίστη, την ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον. Και σκουπίζοντας τα δάκρυα μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ότι πολύτιμον τζιβαϊρικόν έχομεν. Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοι μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερο κακό από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».





Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Τελικά, ποιός δουλεύει ποιόν ...


12/2013

 Μητροπολίτης Πειραις Σεραφεμ κα  Μητροπολίτης Γόρτυνος ερεμίας, ντάλλαξαν πιστολς μ τν Παπικ ρχιεπίσκοπο Νάξου κ. Νικόλαο.  Ο πιστολς εχαν φετηρία κα φορμ τν μερίδα γι τν Β΄ Βατικάνεια Σύνοδο (9/11/2013), δι τς ποίας ο Παπικο καναν να κόμα βμα μπεδώσεως τς κακοδοξίας τν «δελφν κκλησιν» κα προώθησης το παπικο Οκουμενισμο («νότητα ν τ ποικιλί»), τν ποία χουν νστερνισθε κα προάγουν κα ρθόδοξοι πίσκοποι.
 νταλλαγ πιστολν συνεχίζετο μέχρι τς 5 Δεκεμβρίου, μέρα κατ τν ποία ξεκίνησε τν πίσκεψή του  ρχιεπίσκοπος στν Σύρο κα Τνο.
ν λοιπόν, μ τς πιστολές τους ατς ο δύο πίσκοποι προσπαθοσαν ν κυρώσουν, σα φέλη προσδοκοσαν ν χουν ο Παπικο π τν μνημονευθεσα μερίδα (καθόσον μάλιστα σύμμαχό τους στν μερίδα εχαν τν «ρθόδοξο» Μητροπολίτη Δημητριάδος γνάτιο),  κ. ερώνυμος πγε στν Σύρο κα Τνο κα κανε τ ναμενόμενο γι να Ονιτίζοντα ρχιεπίσκοπο:
Συνεόρτασε κα συμπροσευχήθηκε μ τν Παπικ ρχιεπίσκοπο Νικόλαο, το ποίου τν πέμβαση στ κκλησιαστικά μας πράγματα κα τν πηρεασμ τν ρθοδόξων συνειδήσεων, γωνίζονταν ν ποτρέψουν ο δύο ναφερθέντες Μητροπολίτες! ποία συναδελφικ ποστήριξη! ποία λεπτότητα, εγένεια κα ρθόδοξο θος πέδειξε πς διαθέτει  ρχιεπίσκοπος κ. ερώνυμος Λιάπης! 

Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για το Διάταγμα της Ανεξιθρησκείας


Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο για το Διάταγμα της Ανεξιθρησκείας
Ανεξιθρησκεία για τους μεταπατερικούς σημαίνει: συγκρητισμός και διαθρησκειακές σχέσεις!

14 Δεκεμβρίου 2013

Ένας κι ένας οι συμμετέχοντες-τρόφιμοι της ακαδημίας του Βόλου (άρα επίσημοι ανταποκριτές της αντίχριστης θεολογίας του ΠΣΕ στον ελλαδικό χώρο)! 
ΥΓ. Παλιό, αλλά πάντα επίκαιρο: Ο πρόεδρος της "ελληνικής βιβλικής (=προτεσταντικής) εταιρείας" είναι ορθόδοξος επίσκοπος...

Σχόλιο Κατάνυξης: Ανεξιθρησκεία για τους μεταπατερικούς επισκόπους και θεολόγους σημαίνει: συγκρητισμός και διαθρησκειακές σχέσεις!  
Διαβάζουμε στην http://www.romfea.gr:
14 Δεκεμβρίου 2013

Πραγματοποιήθηκε σήμερα η πρώτη ημέρα του Επιστημονικού Συνεδρίου με θέμα "Το Διάταγμα Ανεξιθρησκίας του 313 μ.Χ. και το αίτημα του 21ου αιώνα για καταλλαγή: Ο ρόλος της Αγίας Γραφής στην ειρηνική συμβίωση των ετεροτήτων."
Το Επιστημονικό Συνέδριο οργανώνει η Ελληνική Βιβλική Εταιρία σε συνεργασία με τη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Αθηναίων (Αμφιθέατρο -Αντώνης Τρίτσης-) οδού Ακαδημίας 50.
Την έναρξη έκανε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, Πρόεδρος της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρείας. Στη συνέχεια ακολουθησαν χαιρετισμοί από τον Μάριο Μπέγζο, Κοσμήτωρα Θεολογικής Σχολής ΕΚΠΑ και άλλων επισήμων. Την κεντρική εισήγηση έκανε ο Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, Καθηγητής Τμ. Θεολογίας ΑΠΘ με θέμα: "Η συνεργασία των Ηνωμένων Βιβλικών Εταιριών με την Καθολική και την Ορθόδοξη Εκκλησία για τη διάδοση του μηνύματος του Ευαγγελίου στον σύγχρονο κόσμο."
Ακολούθησαν οι εισηγήσεις:
Κωνσταντίνος Ζάρρας: Επίκουρος Καθηγητής Τμ. Θεολογίας ΕΚΠΑ: "Pax deorum" και "Πάνθεον" ως θρησκευτικές και θεσμικές πορϋποθέσεις για το Διάταγμα των Μεδιολάνων.
Μυρτώ Θεοχάρους: Λέκτωρ Ελληνικού Βιβλικού Κολλεγίου: Η πίστη στην αποκλειστικότητα του Γιαχβέ και το ζήτημα της ανεκτικότητας προς τους πιστούς άλλων θρησκειών.
π. Σεβαστιανός Φρέρης: Διευθυντής της Βιβλιοθήκης των Ιησουιτών: ο λαός του Θεού και οι λαοί του κόσμου. Σκέψεις στο Μκ. 16,15 (με αναφορά στο Ησ. 11,10-12 και σχετικές αποφάσεις της Β' Βατικανής Συνόδου).(σσ. πλέον έχουν ιερωσύνη και οι Παπικοί και την αναγνωρίζουμε εμείς οι Ορθόδοξοι!)
Στέφανος Μιχαλιός: Λέκτωρ Ελληνικού Βιβλικού Κολεγίου: Η ανοχή εν όψει της αποκλειστικής ερμηνείας. Η πρώιμη Χριστιανική ερμηνεία του Ιουδαϊσμού στο πλαίσιο της θρησκευτικής ανοχής (Ιω 8, 44 και Απ 2,9. 3,9)
Τέλος ακολούθησε συζήτηση παρούσια των Μητροπολιτών Καισαριανής κ. Δανιήλ, Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου και Ιλίου κ. Αθηναγόρα.


ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»;


ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ «ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»;
13 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013


1. Δν θέλουν ν γνωρίζη λας τ ποφασιζόμενα 

ΕΙΝΑΙ φοβερ συντελούμενη κκλησιολογικ καταστροφ στ πλαίσια τς Ψευδοοικουμενικς Κινήσεως κα τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο. σοι π να αώνα πατεώνα, τν προηγούμενο 20 αώνα, σχεδίασαν κα φήρμοσαν μεθοδικά, στν ρχ κρυφ κα συνεσκιασμένα, τν σατανοκίνητο κα μασονοκίνητο διαθρησκειακ κα διαχριστιανικ συγκρητισμό, μ τν πολυδιαφημισθεσα κα πολυεπαινεθεσα Οκουμενικ Κίνηση, μπορον τώρα ν πιχαίρουν, διότι ο ρθόδοξες ντιστάσεις μειώνονται, διαίτερα στ ψηλ γετικ κλιμάκια τςκκλησίας κα τς θεολογικς πιστήμης, πλν λαχίστων ξαιρέσεων.

Η «φωταδιστική» κακοήθεια εναντίον της Ορθοδοξίας…


12/2013

Κάποιοι, κυρίως οι επαγγελματίες «φωταδιστές», «αντιφασίστες» και «αντιρατσιστές, έχουν, ανά πάσα στιγμή, το δάκτυλο στη σκανδάλη για να πυροβολήσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία και το Ορθόδοξο φρόνημα…  Τα πυρά τους, βεβαίως, είναι επιλεκτικά, υστερόβουλα, δόλια και συχνά κακοήθη… Όταν, π.χ., η ηγεσία της Εκκλησίας συναγελάζεται και «ευλογεί» το καθεστώς και τα κυβερνητικά ανδρείκελα του 4ου Ράιχ, ιδιαίτερα τα ανδρείκελα της πασοκικής ελονοσίας, ΤΟΤΕ οι επαγγελματίες «φωταδιστές» και CIA χειροκροτούν την Εκκλησία!!!
Κανένας από όλους αυτούς δεν έβγαλε άχνα για τα σώου του «εκσυγχρονιστικού» δωσιλογισμού με τον Ιερώνυμο, τον Βαρθολομαίο και πολλούς άλλους εκφραστές του «εκσυγχρονισμού» της Ορθοδοξίας.
«Εκσυγχρονιστές» της Εκκλησίας που υπονομεύουν και καταλύουν την Ορθοδοξία και οδηγούν την ελληνική Εκκλησία στην ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ υποταγή στη Νέα Τάξη, στη μετάλλαξή της σε πνευματικό παράρτημα των πλανητικών μαφιόζων του χρήματος…

Ἐπιστολή τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν πρὸς Ἱ. Σύνοδο γιὰ ἐγκύκλιο εἰκαζόμενης συναίνεσης (26-09-2013)


Ἐπιστολή τῆς Ἑστίας Πατερικῶν Μελετῶν πρὸς Ἱ. Σύνοδο γιὰ ἐγκύκλιο εἰκαζόμενης συναίνεσης (26-09-2013)

4 Νοεμβρίου 2013
ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
Β. ΗΠΕΙΡΟΥ 47 ΜΑΡΟΥΣΙ
ΤΗΛ.  2108025211                                                            Ἀμαρούσιον 16-10-2013
Ἀρ. πρωτ. 82

Μακαριώτατε Πρόεδρε
τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀρχιερεῖς,

Εὐλογεῖτε.

Κυκλοφορήθηκε στίς 26-09-2013 ἡ κάτωθι ἐγκύκλιος, μονοσέλιδο κείμενο, τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὑπογεγραμ­μένο ἀπό τόν Ἀρχιγραμματέα Αὐτῆς, θεοφιλέστατο ἐπίσκοπο Διαυλείας κ. Γαβριήλ, μέ θέμα: «Περί τοῦ ζητήματος τῆς “ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΩΣ”, συμφώνως τοῖς Ν. 3984/2011 καί 4075/2012»

ΕΚΠΤΩΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ;


ΕΚΠΤΩΣΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ;

15 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013

Τν τελευταον καιρν προβληματίζεται ντόνως  πιστς λαός, π θέσεις, πόψεις λλ κα τν στάσιν εραρχν λλ κα το δίου το Οκουμενικο Πατριάρχου. Πλέον συγκεκριμένως:
1ον)  Οκουμενικς Πατριάρχης δν ναγνωρίζει τ σχίσμα κα τν αρεσιν τν Παπικν, λλ μιλε δι κανονικν «κκλησίαν»,  ποία εναι πλς διηρημένη μ τν κκλησίαν τν ρθοδόξων. ταν  Πατριάρχης διδάσκη τοιατα πράγματα πς ν τν μπιστευθ  πιστς λας ς ρθόδοξον κεφαλν κα ν πιστεύση τς διαβεβαιώσεις του τι δν προδίδει τν ρθοδοξίαν ες τος θεολογικος διαλόγους;

H ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ 4ε


H ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ 4ε

17 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013

Επισκεπτης μας καταγγελει: Δηλαδή, την ίδια τακτική "οικονομίας χρόνου" και διόρθωσης των "ασαφειών" εφαρμόζει η 4Ε σε όλες τις εκπομπές, ή άρχισε από τον Γόρτυνος ο σωφρονισμός, για να επιτευχθεί η σχεδιαζόμενη σύμπραξη του Καναλιού με την Αρχιεπισκοπή; 

Γνωρίζω πολύ καλά, και ας μη μού ζητηθεί να προσκομίσω περαιτέρω μαρτυρίες, ότι η οικουμενιστική γραμμή της 4Ε άρχισε από τότε που επενέβησαν οι Επίσκοποι του μακαριστού Χριστοδούλου, και κυρίως ο Μητροπολίτης Σερρών Θεολόγος, όπου υπάγεται η 4Ε, για να απομακρυνθεί από την εκπομπή του ο π. Θεόδωρος Ζήσης, που ήταν κάρφος στον οφθαλμό των Οικουμενιστών. Και απειλήθηκε η 4Ε ότι θα στερηθεί όλη τη συνδρομή και τις αμοιβές των πέριξ Μητροπόλεων σε εκδόσεις βιβλίων, περιοδικών και στις κατασκηνώσεις, αν δεν παύσει την εκπομπή του π. Θεοδώρου.


Από τότε άρχισε η οικουμενιστική "ευθυγράμμιση" της 4Ε, αξιοποιώντας Οικουμενιστές σαν τον Καθηγητή Χρήστο Οικονόμου, για να διαμορφώνουν την εκκλησιολογική γραμμή του Καναλιού (να υπενθυμίσω ότι ο Καθηγητής Οικονόμου συνόδευε από κοντά τον Οικουμενικό Πατριάρχη στον διαθρησκειακό αχταρμά της Ασσίζης το έτος 2000). Κάνετε μία σύγκριση του περιοδικού "Γρηγορείτε" που εξέδιδε η "Λυδία" το 2000-2001 με την τωρινή "φλού" κατάσταση: "Δημάς με εγκατέλιπε αγαπήσας τον νύν αιώνα". 
Εγκαταλείποντας τον αγώνα υπέρ της Ορθοδοξίας διασώθηκε το Κανάλι 4Ε για να μάς προσφέρει συνταγές για κουλουράκια, παραδοσιακούς χορούς, επαρχιακές Θείες Λειτουργίες, σχολιασμό ηλεκτρονικής και καλαθοσφαιρικής επικαιρότητας και κατασκηνωτικές δραστηριότητες που παρακολουθούν μόνον οι οικογένειες των συμμετεχόντων παιδιών. 

Καλύτερα να το κλείσουν, παρά νά παρέχουν άμβωνα στην αίρεση. 

Ο εορτασμός της ιεράς μνήμης των 383 Θεοφόρων Πατέρων των συγκροτησάντων τη Ή (8η) Οικουμενική Σύνοδο


Ο εορτασμός της ιεράς μνήμης των 383 Θεοφόρων Πατέρων των συγκροτησάντων τη Ή (8η) Οικουμενική Σύνοδο

19 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013

Ο πιστός λαός διαχρονικά αναγνώρισε την Αγία Σύνοδο του Μεγάλου Φωτίου ως 8η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ. Και αυτό διακηρύττεται παντού και πάντοτε και υπο πάντων, πλην των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. Εαν τυπικά δεν την επικυρώσουν οι αρχιερείς που ερωτοτροπούν με τις Φρικαλέες Αιρέσεις της εποχής μας, αυτό για την συνείδησι της Εκκλησίας, είναι τελείως ΑΔΙΑΦΟΡΟ.

Π Ο Ι Μ Α Ν Τ Ο Ρ Ι Κ Η Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ ΤΟΥ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΦΑΛΗΡΟΥ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ κ΄ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΟΥ ΡΕΝΤΗ Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ ΕΠΙ ΤΗ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ 383 ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΑΝΤΩΝ ΤΗΝ Η΄ (8η) ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ 

Ο εορτασμός των 8ης και 9ης Οικουμενικών Συνόδων


Ο εορτασμός των 8ης και 9ης Οικουμενικών Συνόδων

19 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2013

Εναι γνωσμένον τος πσι, τι  Διαρκής ερά Σύνοδος τς Συνοδικς περιόδου 2010-2011 ψήφισε ς θέματα τς τακτικς συγκλήσεως τς ερς Συνόδου τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος, τήν ποβολήν προτάσεων πρός τήν Γραμματεία τς μελλούσης νά συνέλθη Πανορθοδόξου Συνόδου διά τήν τυπικήν ναγνώρισι τς Οκουμενικς περιοπς ς Η΄καί Θ΄ Οκουμενικν Συνόδων τς Μις γίας Καθολικς καί ποστολικς ρθοδόξου κκλησίας τν ν Κων/πόλει συνελθουσν κατά τά τη 879-880 καί 1341-1351 μ.Χ. ντως Οκουμενικν Συνόδων καί τι κατά πρόδηλον παράβασι το Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος, φαλκιδεύθη  συγκεκριμένη διαδικασία καί τέθη ες τάς περιωνύμους «καλένδας».
Οτω τό θέμα νθρωπίνως θεωρήθη ς λξαν λλά  Κύριος τς κκλησίας καί Δομήτωρ Ατς, διά θαυμαστς παρεμβάσεώς Του μέ τόν μοναδικόν τρόπον πού κενος γνωρίζει, χωρίς οδεμίαν συνεννόησιν  πικοινωνίαν  οανδήτινα λλην παφήν νέπνευσεν ες τήν φιλόθεον καρδίαν το κ γενετής τυφλο λλά μεγίστου καί λιπαρο διακόνου τς Θεολογίας καί τς πατρώας μουσικς παραδόσεως, το μακαριστο Μουσικοδιδασκάλου ποστόλου Παπαχρήστου, τήν μνογραφικήν καί μνολογικήν συγγραφήν καί σύνθεσι τν παρατιθεμένων κολουθιν τν γίων Η΄ καί Θ΄ Οκουμενικν Συνόδων, τάς ποίας καί πέστειλεν πέντε μόλις μέρας πρό τς μακαρίας κ το κόσμου τούτου ναλύσεως ατο καί τς εσόδου του ες τήν φθιτον μακαριότητα τς Βασιλείας το Θεο.
Δεδικαιολογημένως θεν ξελάβομεν τό γεγονός ς θεοσημίαν καί παναλαμβάνοντες τό γραφικόν λόγιον «πειθαρχεν δε Θε μλλον  νθρώποις» (Πραξ. ε΄29) πεφασίσαμεν πως τιμμεν ες τήν καθ’ μς . Μητρόπολι τάς δύο ατάς Οκουμενικάς Συνόδους ες τοπικόν βεβαίως πίπεδον καί παραδίδομεν ες μνήμην το μακαριστο ποστόλου Παπαχρήστου τάς συντεθείσας π’ ατο κολουθίας ες τήν φιλόθεον καρδίαν τν εσεβν δελφν, πιφυλασσόμενοι τς ντύπου κδόσεως ατν  τυχόν νέων κολουθιν τν ν λόγ Οκουμενικν Συνόδων καί τς ς πάντοτε ναργύρου προσφορς των.
ν τατ, παραθέτομεν πρός γνσιν πάντων τάς μπνευσμένας εσηγήσεις τν ρισθέντων πό τς ΔΙΣ Σεβ. Εσηγητν Ναπάκτου καί γ. Βλασίου κ.κ. εροθέου καί Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως κ.κ. ερεμίου τάς μή ναγνωσθείσας ν τ ερ Σώματι τς εραρχίας καί ν τέλει τάς σχετικάς κρίσεις τν εδημόνων περί τς Οκουμενικότητος τν ν λόγ Συνόδων.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
 Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ

 

WebCounter.com
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes